Vem är jag?

Therese Martinsson eller Thea som jag nu förtiden kallas för är född den 25 November 1995 i en liten trädstad i småland med namn Eksjö. I Eksjö bor jag tillsammans med min familj som består av 2 tvillingbröder (yngre), min lillasyster, mina 2 föräldrar och vår hund (blandras mellan schäfer och bodercollie) Lady.

Jag går i Nässjö på Brinellgymnasiet med inriktning Estet - Estetik & Media i nästan världens bästa klass ES11 som jag snart gått i ½ år. Eftersom jag går i Nässjö så måste jag pendla med tåg eller buss varje dag. Lite jobbigt med tiderna, men det funkar toppen än så länge!

Jag spenderar helst min fritid ute i stallet hos hästarna, på skateboarden, festa eller bara chilla med vännerna och någon gång bara chilla med familjen. 


Om ni vill, så är det bara att adda mig på dessa sidor: (accepterar de flesta)
-
Thea Pengakåt Martinsson @ facebook
- Taow @ bilddagboken
- TheaMartinsson @ twitter

Och vill ni komma i kontakt med mig ang. idolbilder, samarbeten, frågor eller annat så når ni mig på:
-
[email protected]

Bjussar även på dessa "mindre fina" bilder....

RSS 2.0