Min 16års dag

Fyllde ju som sagt 16 år igår, så hela dagen blev det att fira mig. Både här hemma med familjen och i skolan med alla vänner. På morgonen först så blev jag väckt av att de sjöng. Fick även en bok med namn ”Phoenix bok” av serien Beautiful Dead. Efter att jag fixat i ordning mig så hoppade Agnes och jag på bussen in till skolan i Nässjö.
I skolan så grattade de mig genom att sjunga under Engelska lektionen och lite andra saker. Söta klasskompisar jag har (a). Skoldagen slutade sen vid 14.50. Därefter drog Agnes och jag ner till stan där pappa va med mina bröder på någon kontroll ifall de behövde glasögon. I alla fall så åkte vi hemåt till Eksjö runt 16.00 tiden.
När jag kom hem så chillade jag lite innan hela familjen kom och firade mig ännu en gång. Fick även alla presenterna som var:
- Phoenix boken (Beautiful Dead serien)
-  200kr
- Läpp piercing smycke av systern
- Presentkort på Kappahl’
- 2 marabou choklad av mina bröder
- iPhone 4
Finns ett ord för den här dagen: Helt jävla awesome! Har nog aldrig varit så här glad. Tack för alla presenter och gratulationer på FB och IRL. puss
Fyllde ju som sagt 16 år igår, så hela dagen blev det att fira mig. Både här hemma med familjen och i skolan med alla vänner. På morgonen först så blev jag väckt av att de sjöng. Fick även en bok med namn ”Phoenix bok” av serien Beautiful Dead. Efter att jag fixat i ordning mig så hoppade Agnes och jag på bussen in till skolan i Nässjö.

I skolan så grattade de mig genom att sjunga under Engelska lektionen och lite andra saker. Söta klasskompisar jag har (a). Skoldagen slutade sen vid 14.50. Därefter drog Agnes och jag ner till stan där pappa va med mina bröder på någon kontroll ifall de behövde glasögon. I alla fall så åkte vi hemåt till Eksjö runt 16.00 tiden.
När jag kom hem så chillade jag lite innan hela familjen kom och firade mig ännu en gång. Fick även alla presenterna som var:

- Phoenix boken (Beautiful Dead serien)
-  200kr
- Läpp piercing smycke av systern
- Presentkort på Kappahl’
- 2 marabou choklad av mina bröder
- iPhone 4

Finns ett ord för den här dagen: Helt jävla awesome! Har nog aldrig varit så här glad. Tack för alla presenter och gratulationer på FB och IRL. puss 


This is were my heart takes over

"Ett smile, några ord och jag totallt dog för dig"

Hej alla söta!
Förlåt för att jag inte bloggat på senaste tiden. Men har varit lite "offline" i livet och haft lite saker att tänka på. Som sagt, mitt liv kommer före bloggen. I alla fall så ska jag verkligen försöka med bloggningen igen (vet att jag säger det väldigt ofta, men nu lovar jag det) då det kan va bra att ha ett place att skriva ner saker på. Right?

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att varit i skolan, hemma och chillat sten hårt. Pappa drog till Tyskland i morse med ett gäng så de har varit borta hela dagen medans vi andra varit hemma med mamma och haft fredags mys med tacos och sen chips framför Idol. Asnajs.

Bjuder på en låt som spelas 24/7 här hemma. Riktigt jävla bra är den! puss


Länkbyte: Izabella Eriksson



Klicka på bilden för att komma till den här super söta tjejens braiga blogg! 

Vill du också ha ett länkbyte med min blogg? Klicka här!

I really need help

Vad kan jag skriva om på bloggen? Mer än det jag skriver om då. Det skulle verkligen vara asnajs ifall ni slängde in en kommentar om vad just ni skulle vilja läsa om. okejokej? puss



I'll never find someone like you

Godmorgon sötisar!
Har tyvärr inte haft tid till att blogga nu i veckan. Både för att jag inte haft tiden eller inte haft orken. Men det skiter vi i nu, för nu är det helg och nya tag! 

Vaknade iaf för en stund sedan av att min syster kom in och sa åt mig att gå upp. Kan säga att jag blev mindre glad över det. När jag vaknade sen drog jag och åt frukost, duschade och fixade i ordning mig. Snart ska jag även städa inne på mitt rum innan jag och Agnes drar till Nässjö där vi ska träffa Amanda och Linn för att umgås hela dagen lång, asnajs. 



Sitter i skolan

Tjabbare! Sitter i skolan och chillar lite på media lektionen, asnajs. Har dock lite tråkigt så bjuder på några bilder (=2 bilder heheh) ifrån Photobooth på mig och min kompis Agnes.

Tänkte som så att jag bloggar mer när jag kommer hem sen. Ni får ha det så bra sålänge! puss


Länkbyte: Agnes Ekedahl



Klicka på bilden för att komma till min söta kompis grymma blogg!

Vill du också ha ett länkbyte med min blogg? Klicka här isf!

I'm not telling you it's going to be easy, I'm telling you it's going to be worth it




Tjababes eller nått!
Sitter i sängen i min sköna mjukisdress som består av mjukisbyxor+en mjukis tröja och chillar framför datorn medans min bror har våldgästat mitt rum för att spela nått såntdär bilspel på Xboxen, tufft? njae. Men duttig (ett annat ord för duktig) är han iaf. Jo juste, morfar är också här. Vi har precis ätit mat och ska snart äta någon efterätt, yummy! Men nu ska jag hitta på nått annat, så vi hörs.


Tröja: Klasströja, Byxor: Bikbok, Strumpor: Gina ... och jag vet att bildkvalitén är hemsk :(

Work it harder, make it better

' Love is the language, That every heart. Love can't be bought, It is priceless and free. Love is like pure magic, Is life's sweet mystery.'

Godmorgon sötisar! Blev väckt av mammi riktigt tidigt, runt halv 10 tiden. urgh! Efter frukosten tog jag iaf en lång dusch, sjukt skönt. Men nu ska jag fixa i ordning mig så vi hörs lite senare! puss


We♥it.com

Drar till Jönköping

Drar till Jönköping över dagen och därefter blir det nog fest. Så får se ifall det blir någon mer uppdatering idag än den här, tyvärr. Men ni får ha det såbra så länge! puss



Drar ner till stan...

Snart kommer min vän Agnes hit och då drar vi ner till stan för att handla lite saker till ikväll (= Tacos och godis). Då det sen vid 18.00 kommer 2 till hit som också ska slagga här över natten. När de kommer hit vid den tiden så blir det nog att börja laga mat, sen blir det nog att chilla tills det blir lite mörkare då vi ska ha skräckfilms-maraton. Kvällen kommer nog bli toppen! Jag ska även försöka få in några inlägg under kvällen. Ni får ha det så bra sålänge! puss


En liten mongo bild som togs på tåget påväg till skolan, ha-ha ;)

Godmorgon

Godmorgon!
Eller kanske godmiddag? 

Vaknade framåt 9 tiden idag. Tidigare än vanligt, men det berodde väl på att jag sovt riktigt dåligt i natt. Vaknade första gången mitt i natten av att jag mådde illa, tur så somnade jag om sen men det gjorde inte saken bättre då jag drömde en mardröm eller vad det va. Läskig dröm iaf!

Mardrömmen var som så att jag drömde att mina föräldrar mördade mig. Det var blodigt, läskigt och äckligt. Det som dök upp i drömmen var att jag såg hur de mördade mig, vart de mördade mig, vart polisen hittade min kropp, hur alla skrev "R.I.P", hur alla var ledsna, hatet mot mina föräldrar men det hemskaste av allt var nog min egna begravning. Det hände mer som jag inte kan prata om, det kändes verkligen för verkligt. I alla fall så vaknade jag av drömmen och började störtgråta (vet inte varför, kanske var av ren reflex eller nått?!)

Nog om det. Nu ska jag fixa i ordning mig och lite tills senare idag då några vänner kommer hit för övernattning och skräckfilms maraton, yäh! Har ni drömt någon liknande läskig dröm?



Länkbyte: Isabelle och MalteFan



Klicka på bilden för att besöka den här söta tjejens riktigt fina blogg! 


Klicka på bilden för att komma till den här balla tjejens blogg! 

Vill du också ha ett länkbyte med min blogg? Klicka här isf!

Resor utomlands under mitt liv

Jag älskar verkligen att vara ute och resa! Har varit utomlands totalt 3 gånger och på dom 3 gångerna så har jag varit i sjukt många olika länder då vi bilat ner de 2/3 gångerna.

2009: 1a året utomlands. Vi bilade ner till Kroatien (Pula som staden heter) där vi sedan stannade i 1vecka och hade sol varje dag. Tror det va uppemot 40+ grader i solen och 30+ i skuggan. Under resan ner dit så åkte vi igenom: Sverige, Danmark, Tyskland, Österrike, Italien, Tjeckien, Sovjetunionen och säkert något mer land jag inte kommer ihåg. I alla fall så kom vi till Kroatien. Bilresan tog ca. 1 vecka så vi va sammanlagt borta i 2 veckor. Och resan va awesome as hell.

2010: 2a året utomlands. Tog flyget till Spanien från Stockholm (till en mysig stad utanför Barcelona) där vi också stannade i 1vecka. Riktigt varmt här också, temperaturen låg runt 40+ och skuggan ca. 30+. Det va najs där nere, dock va hotellet lite mindre najs då rören blev för torra så det stank apa inne på badrummet. Men utifrån det så va resan awesome.

2011: 3e året utomlands. Vi bilade ner till Kroatien till samma stad som 2009. Det var ungefär samma sak med vägen ner och upp, dock ändrade vi så att det inte blev lika långt att åka igenom olika länder. Tror vi endast åkte igenom Svergie, Danmark, Tyskland, Österrike och Sovjett. Vi kom iaf ner till älskade Kroatien här också utan några problem och stannade där i 1vecka med sol, värme, bad och supersnygga solbruna killar! Även den här resan va awesome.

2012: Inget bestämmt ännu ifall vi ska utomlands :/

Saker som ska göras idag

Städa inne på rummet!
Plugga, i alla fall göra klart Engelskan.
Handla.... måste ha lite saker till Halloween festen imon.


Detta är vad jag ska göra idag ungefär. Ska inte påstå att det är det roligaste men det behövs verkligen, haha.

RSS 2.0