Detta va ju lite konstigt...

Har ni också problem med tiden på bloggen och med den "normala" på datorn? eller är det bara jag?


Länkbyte: Ida Westman


Klicka på bilden för att komma till den här söta tjejens blogg!

Vill du också ha ett länkbyte med min blogg? Klicka här isf!

Chillidillar och har det tråkigt

Usch, jag har verkligen hur tråkigt som helst här hemma. Finns inget roligt att göra heller. Funderade först på att dra någonstanns, men insåg sen att jag inte har så jätte mycket pengar kvar på kortet. FML typ. Fast jag lär dra någonstanns nu till veckan och typ chilla med gott folk.

Förövrigt så kanske ni lagt märke till att jag äntligen fått in en header och lite nytt i "side baren" eller vad det heter. Fan så nöjd jag är med den här designen, as flääääächig ju! Eller vad tycker ni?

<- Klicka på bilden så blir den större! 

JUSTE FÅR JU INTE GLÖMMA BORT ATT DET FAKTISKT ÄR HALLOWEEN IDAG! SÅ, HAPPY HALLOWEEN :D

Godmorgon

Godmorgon alla söta! 

Vaknade nyss och är riktigt trött då jag knappt sovit någonting i natt. Låg vaken och snackade med en person @ fb hela natten tills jag sen vid halv 6 tiden somnade. Blev för trött, haha.

Idag händer det nog inte så mycket mer än att jag ska chillidilla här hemma framför tvn och sen ikväll blir det nog eventuellt en tripp ut till stallet för en ridlektion. Men vi hörs snart igen, puss!


Länkbyte?

Jag gör som sagt länkbyten med vem som helst i stort sett, har dock endast några få krav för att få länkbyta med min blogg.

- Minst 100 läsare
- Daglig uppdatering
- Ingen fansite (det funkar, men isf en större fansite)

Länkbytet sker med som så att vi lägger upp ett varsitt inlägg på bloggen där vi tipsar våra läsare om varandras bloggar. Lägger även upp en stor bild (aka. din header eller nått liknande) vilket jag även förutsätter att du också gör.

Så om ni är intresserade kan ni kommentera detta inlägg eller skicka ett mail till [email protected]! puss


Hjälp! Vilken frisyr?

Vilken frisyr ska jag välja? Jag kan verkligen inte bestämma mig...... (Jag är 15år, blir 16 nu i November)


1. Skönhetstips

Tandborstknepet
Jobbiga och uppstickande småhårsstrån får du bukt med genom att spraya lite hårspray på en tandborste. Bosta försiktigt ner småhåren med den fuktiga tandborsten. Taaaadaaaa!

Hårinpackningen
Inpackningen gör dubbel nytta om den får verka i ditt hår under en varm handduk.

Skrubba i bastun
Passa på att skrubba kropp och ansikte efter bastun, så blir reslutatet extra bra!

Påsar under ögonen?
Lägg en metallsked i frysen så den blir riktigt kall, håll sen skeden på den pösiga delen under ögat i 1 minut.


Drar igång igen

Nu kör vi ett blogg-byte igen. Har bloggat på Myshowroom ett tag nu med har tröttnat lite på att deras "plattform" verkligen segar sönder. Så nu kör jag med Blogg.se ett tag framöver.

Som ni också märkt så har jag tagit bort de äldre inläggen, bytt design (som förövrigt kommer ifrån Amanda) och ändrat lite andra saker. Så nu jävlar tar vi nya tag och kör gärnet!

RSS 2.0